ProEngine Ultra může zničit motor!

„Kdo maže, ten jede,“ říká staré známé úsloví. Díky fosilním palivům můžeme cestovat rychle a daleko osobním automobilem, ale abyste udrželi svůj vůz dlouhodobě funkční, musíte průběžně ošetřovat motor olejem. Na trhu seženete rostlinná a živočišná mazadla (mají vynikající vlastnosti, ale rychle stárnou), destiláty z hnědouhelných dehtů (vhodné pro lodě, vlaky, zemědělské stroje), nebo takzvané selektivní rafináty z ropy (vysoký bod vzplanutí, dobré složení), případně různé kombinace. Raději nepoužívejte oleje ProEngine Ultra, ani MagnuFuel!

„Najedete 500 kilometrů, ale motor bude vypadat a pracovat jako nový! Nová formule prodlužuje životnost stroje trojnásobně, což potvrdily striktně kontrolované vědecké testy!,“ slibuje prodejní internetová stránka. „Díky motorovému oleji ProEngine Ultra mám nižší spotřebu paliva, o 17 % při stejném nájezdu. Z výfuku nyní nevychází skoro žádný kouř,“ uvádějí údajní zákazníci. Schválně zkuste najít zmíněné vědecké testy, které podle reklamy dokazují zázračné účinky oleje. Anebo zapátrejte, jaká firma vlastně mazadlo prodává a kde přesně sídlí!

Než objednáte ProEngine Ultra, čtěte smluvní podmínky!

Co když mastička nebude fungovat, anebo vám dokonce poškodí motor? Schválně zkuste najít seriózní obchodní podmínky, podle kterých byste mohli mazadlo reklamovat! „Při odstoupení od smlouvy má Uživatel povinnost neprodleně, nejpozději do 30 dnů ode dne odstoupení, vrátit jemu doručené Produkty na adresu uvedenou Prodávajícím. Produkty nesmí nést známky používání a musí být ještě zabalené,“ diktují brutálně přísné obchodní podmínky. Ano, chápete správně. Abyste mohli zaplacené zboží reklamovat, nesmíte olejíček ProEngine Ultra vůbec rozbalit, ani použít! Podezřelá nabídka připomíná podvodné náplasti Turbo Max Blue, kapsle Men Solution Plus, Flexa Plus, nebo motorové mazadlo MagnuFuel, před kterým varovala Česká obchodní inspekce.

Je rozumné kupovat ProEngine Ultra? Recenze a diskuse

„Výměna motorového oleje včetně filtru by měla být vzhledem k významným ekonomickým a ekologickým aspektům jednou z priorit každého majitele automobilu,“ upozorňuje odborný magazín Autojob.cz. Vysoké učení technické v Brně vysvětluje alternativy, od rostlinných po ropné produkty. Co podniknout, pokud máte pocit, že motor vašeho automobilu drhne? Vyhledejte odborníka, nejlépe profesionálního automechanika, který doporučí a aplikuje ověřené mazací směsi, nebo provede důkladnější údržbu. Raději neobjednávejte ProEngine Ultra, ani žádné jiné zboží, pokud prodejce není zapsaný ve veřejném obchodním rejstříku a nemá sídlo, nebo aspoň pobočku na území Evropské unie!

55 komentářů

  • Oldřich napsal:

    Taky jsem se (Debil) nechal nachytat a koupil male balení za 990 Kč, které bohužel rovnou i nalil do nádrže. Teď se můžu modlit, aby se mi nezničil motor!

  • Jano napsal:

    Tak tu je vyjadrenie ku príspevku zo dňa 2.12.2016:

    „V prílohe Vám posielame vyjadrenie Reklamačného oddelenia Vašej žiadosti o vrátenie peňazí.
    V reakcii na Vašu žiadosť týkajúcu sa odstúpenia od zmluvy s produktom ProEngine Ultra Vás informujeme, že Vaša žiadosť bola zamietnutá z dôvodu narušenia produktu, narušenie výrobnej plomby na obale výrobku bráni ďalšiemu predaju výrobku.
    V záujme zákazníka ponúkame odoslanie produktu späť na Vašu adresu. Ak máte záujem obdržať produkt, prosíme o e-mailovú odpoveď na adresu: contactsk@todaycontact.com.
    S úctou,
    Tím Discount Club“

    To sam mi len sníva. Dôvod narušenia produktu, narušenie výrobnej plomby na obale výrobku bráni ďalšiemu predaju výrobku. Plomba (plastová fólia bola neporušená, mám foto). V záujme zákazníka ponúkajú zaslanie na moju adresu. Ten zaplatený výrobok je môj. No úbohé stanovisko. Idem podať trestné oznámenie na p. Viktora Hertza a na celé zákaznícke centrum. Tie praktiky sú neúnosné a konečne dúfam, že ich niekto načne. Oslovím aj Štátnu obchodnú inšpekciu, živnostenský úrad a v neposlednom rade aj ministerku spravodlivosti SR p. Žitňanskú. Ďalšie informácie podám ihneď.

  • jano napsal:

    Informácia ku príspevku zo dňa 23.12.2016:

    Dňa 27.12.2016 mi došla táto odpoveď:
    „Vaše Odstúpenie od zmluvy prehodnocujem. Skontaktujeme sa s Vami ked obdržíme odpoved od vedenia.“
    Dňa 28.12.2016 mi došlo toto:
    „Reklamačné oddelenie preverilo Vašu žiadosť o odstúpenie od zmluvy. Vaša žiadosť bola zaakceptovaná. Bankový prevod bude vykonaný najneskôr nasledujúcu stredu.“
    Dňa 28.12.2016 vo večerných hodinách toto:
    „Vaše odstúpenie od zmluvy s produktom ProEngine Ultra bolo uznané a dňa 28.12.2016 Vám boli zaslané peniaze 57 eur na Vami zadaný účet.“

    Peniaze už mám na účte. Čo na to povedať? Je to začarovaný kruh. Mal som veľmi veľa pevnej vôle, nervov počas telefonovania na zákaznícke centrum s viacerými predajcami a v prvom rade veľké množstvo dôkazov, s ktorými som ich usvedčil o nekalých praktikách a spôsobe ich pochybného predaja „mačky vo vreci“. Dúfam, že tieto tri príspevky a praktiky pomôžu Vám – ostatným.

    Hoci ja som v tomto „fakt boji“ obstál, v závere musím iba stroho konštatovať: „Totálny podvod, Nikdy viac, Fuj hamba.“

    • Roman Kmeť napsal:

      Ano, Jano, moc mi to pomohlo! Děkuji kolegovi ze Slovenska a zdraví všechny motoristy ze Slovenska. Metod z Moravy. LIDÉ, BDĚTE!!!

    • Pavol napsal:

      Poraďte mi, prosím, kde ste uplatnili reklamáciu. Ďakujem.

  • Roman Kmeť napsal:

    Díky komentářům jsem objednávku včas zrušil. Díky všem. Třikrát jsem psal prodejci, že objednávku ruším a pokaždé mi odepsali, že zásilka je připravena k odeslání. Tak jsem jim napsal, ať si onen zázračný přípravek narvou do špic, nebo lépe do análního otvoru, tohle už snad pochopí. Dík všem co napsali že je to podfuk. Kmeť Roman.

  • vladimír napsal:

    Každému, kdo trochu rozumí motorům, musí být jasné, že přípravek Pro Engine Ultra je (ne)pěkný podvod.

  • hynek napsal:

    Nalil jsem to do záchodu a seru o 50 % rychleji. Hlupákům zdar!

  • Olřich Talaš napsal:

    Pozorně jsem přečetl jejich velkou reklamu. Nějak mi to nesedělo. Když „ProEngine Ultra“ naliješ například do benzinové nádrže, tak vyčistí maximálně jen palivovou soustavu a neodstraní opotřebení v motoru, protože se tam nedostane. Postup musí být rozdělen na 3 části:

    1. Před výměnou oleje odstranit karbonové úsady v motoru tzv. čističem, pak vypustit.
    2. Nalít olej a přilít přípravek, který opraví v rozmezí několika mikrometrů opotřebené kluzné části uvnitř motoru. Na to se musí ujet třeba i 3 000 km, aby se na kluzných plochách usadily a do mikrotrhlin pronikly uhlovodíky přípravku.
    3. Do prázdné nádrže dám přípravek, určený do nafty nebo do benzínu (každý je jiný), ten ošetří všechno od benzinového čerpadla v nádrži až po vstřiky a benzinová sedla. Tohle se dává tak 2x za rok, nebo cca po 100 000 kilometrech.

    Pak všechno funguje tak, jak píší tihle podvodníci. Na celé ošetření motoru musí být vždy 3 přípravky. Ale aby sračka, kterou dáš do benzínu, ošetřila i vnitřek motoru – je blbost. Zde je jasné, že ten, kdo to psal, je normální debil a asi neviděl ani motor.

    Podívejte se na přípravek Bishops. Ten funguje na 100 procent. Je to starý a dodnes nepřekonaný přípravek, dříve byl pod názvem Slick 60 nebo 90. Začne fungovat až po cca 3 000 kilometrech, uhlovodíky se musejí usadit a na to potřebují ujeté kilometry. Kdo jezdí dost, ten bude přímo nadšený. Celé je to dost drahé, ale motor vydrží minimálně milion kilometrů. Kdo nevěří, ať zavolá ing. Macháčkovi, to je pětinásobný vítěz závodu Paříž-Dakar, ten to používá léta.

  • Miroslav napsal:

    Podezřelé je, že když kliknete kdekoliv na jejich stránce, vše směřuje na výrobek. Zkuste napsat komentář a po kliknutí se zobrazí výrobek. Autoři reklamy jsou tak pitomí, že se ani nesnaží vytvořit reálné prostředí. Toť vše.

  • Májo napsal:

    Keď som si to celé prečítal, ostal som najskôr na pochybách. Nebol som si ihneď istý, kam to mám dať, či do paliva, alebo do oleja. Zmiatli ma hneď na začiatku článku tie dva obrázky vačkových hriadeľov v hlave valcov. Keď som sa uistil, že sa to má aplikovať do paliva, tak mi to už vôbec nie je jasné – palivo sa predsa do priestoru vačkových hriadeľov nemá ako dostať, tak prečo má nastať ten rozdiel?

  • Luděk Málek napsal:

    Díky všem, co napsali, že „ProEngine Ultra“ je šmejd.

  • Blanche napsal:

    Ó, díky vám všem, ušetřili jste mi nemalý peníz!!!

  • ..Náplava napsal:

    Kolegové motoristi, dávejte stále pozor na šmejdy. Nalitím svinstva do paliva nezachráníte svůj motor, spíše ho definitivně odrovnáte. Podvodníci využívají naši hloupost, nebo dezorientaci způsobenou věkem. Přeji všem krásný den a mnoho kilometrů ujetých bez svinstva v palivu. Náplava

  • jiří Šolc napsal:

    Souhlasím s pisateli, nesmysl. Rozmíchal jsem obsah v naftě – všehovšudy asi jednu polévkovou lžíci, tolik peněz za tak směšné množství.

  • lucifuk napsal:

    Opravdu se najde motorista, který uvěří takovému podvodu? To, hádám, nemyslíte vážně!

  • Stefi napsal:

    Legální, běžně dostupné prostředky (například Metabond apod.) fungují roky, jiné nezkouším, nemám důvod experimentovat.

Napište komentář. Chcete odpověď? V tom případě lajkněte náš Facebook ZDE :-).

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *