Britský obchodní řetězec vyrostl na laciných armádních konzervách, ale dneska uspokojí také náročné zákazníky. Prodává kvalitní potraviny, drogerii nebo oblečení svojí vlastní značky. Prolistujme akční leták Tesco na příští týden. Aktuální nabídku zveřejňujeme ve formátu PDF, abyste věděli, kolik zaplatí náhodní zákazníci a jaké slevy čekají na držitelé věrnostní karty Clubcard.

ObchodyHlavní aktuální akceCeny v Kč
Albert1 kg vepřové pečeně99,90
Albert1 kg krůtího prsního řízku129,90
Albert100 g lososa34,90
Biedronka1 kg vepřové lopatky52,70
Biedronka1 kg brambor8,73
Biedronka1 kg nektarinek40,98
Billa500 g bílých hroznů34,90
Billa1 kg brambor11,90
Billa1 kg vepřové kýty89,90
Globus100 g špekáčků13,90
Globus850 g chleba25,90
Globus0,5 l piva Pilsner Urquell25,90
Kaufland1 kg rajčat34,90
Kaufland180 g instantní kávy119,90
Kaufland0,5 l 10° piva Radegast13,90
Lidl1 kg brambor11,90
Lidl1 ananas34,90
Lidl1 kg vepřové plece89,90
Penny100 g anglické slaniny15,90
Penny30 ks vajec59,90
Penny0,75 l italského Prosecca67,90
Tesco1,5 l Coca-Coly31,90
Tesco1,5 l minerálky Magnesia14,90
Tesco1 kg vepřové pečeně99,90

Limitovaná sleva na armádní konzervy

Velký byznys začal v obyčejné židovské rodině, která odešla z Polska do Londýna. Cohenovi se živili krejčovstvím, takže rozuměli textiliím. V normálních časech šili oblečení, ale když začala první světová válka, jejich syn Jacob dobrovolně vstoupil do britské armády a vyráběl plátno pro horkovzdušné balóny. Sloužil ve Francii, Egyptě a Palestině. Přežil výbuch námořní miny, malárii a další trable.

Po válce se Jacob Cohen rozhodl, že opustí rodinné řemeslo. Levně nakoupil hromadu armádních konzerv, které potom prodával na londýnském tržišti. Plechovky rychle mizely, a proto hledal nový sortiment. Úspěšně prodával také čaje, které kupoval od T. E. Stockwella. Proto svůj obchod pojmenoval jeho a svými iniciálami, ale přitom skryl svoje hebrejské křestní jméno: T. E. Stockwell + Cohen = TESCO.

Supermarket, hypermarket a jejich sestry

Šikovný veterán vybudoval obchodní síť, která sahá až do střední Evropy. Tesco vstoupilo do České republiky v roce 1996, když koupilo obchodní domy Máj v Praze, Ještěd v Liberci a Prior v Brně, Plzni, Hradci Králové a Pardubicích. Následně expandovalo do dalších lokalit. Dneska v tuzemsku provozuje 184 kamenných prodejen, které rozděluje podle velikosti a sortimentu.

ProdejnaPlochaSortimentPočet
Expres300 m2potraviny35
Supermarket1 000 m2potraviny, drogerie, oblečení60
Hypermarket3 000 až 12 000 m2potraviny, drogerie, oblečení, někde také čerpací stanice80
Extra3 000 až 12 000 m2navíc ještě lékárna, optika, mobilní telefony, fotoslužby9

Akční leták Tesco na příští týden v PDF

Armádní konzervy z první světové války jsou dávno vyprodané, dneska v regálech uvidíte výživnější potraviny. Britští obchodníci prodávají všechno, co potřebuje lidský organismus, aby prospíval: ovoce a zeleninu, maso a mléčné výrobky, pečivo, vajíčka, med, mouku, cukr nebo oleje. Přidávají sladkosti, alkohol, zahradnické potřeby či oblečení svojí značky F&F. Jestli nakoupíte přes internet, objednané zboží vám přiveze kurýr až domů.

Akční leták Tesco na příští týden stáhnete zdarma ve formátu PDF pod tímto odkazem. Platí od středy 11. 9. do úterý 17. 9. 2024.

Slevy přes věrnostní kartu Clubcard

Supermarkety a hypermarkety vyrostly v našich městech poté, co se střední Evropa osvobodila od komunistické diktatury. K demokracii a volnému trhu ovšem patří také férová soutěž. Tescu konkuruje Albert, Billa, Globus, Kaufland, Košík, Lidl, Penny nebo Rohlík. Každý obchodník chce, abyste jeho potraviny kupovali pravidelně, a proto vymýšlí různé marketingové akce.

Tesco nabízí slevy, které vidíte také v letáku. Jestli máte zájem, přihlaste se do klubu v kamenné prodejně, na informacích nebo na pokladně. Následně obdržíte věrnostní kartu Clubcard, kterou se prokážete při nákupu. Existuje také stejnojmenná mobilní aplikace pro operační systémy Android a iOS (Apple). Členové věrnostního klubu ovšem dovolují svému oblíbenému prodejci, aby sledoval jejich preference a chutě.

Otevírací doba v kamenných obchodech Tesco

Centra velkých měst permanentně pulzují společenským životem, tepou od časného rána do pozdní noci a málokdy utichají. Zatímco maloměsta se probouzejí později a usínají dříve. Podnikatelé se přizpůsobují specifickému místnímu rytmu, a proto ani jednotlivé supermarkety a hypermarkety nemají jednotnou otevírací dobu. Tesco obvykle otevírá v 6:00 nebo 7:00 a zavírá ve 20:00, 21:00 nebo 22:00.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno