decoration decoration decoration
decoration
leaf leaf leaf leaf leaf
decoration decoration

Jan (Honza) Šrámek se stal obětí podvodníků!

Základním pravidlem psychologické manipulace je, že šarlatán nejdříve zkouší získat vaši důvěru. Vykládá pěkné pohádky, slibuje naplnění vašich tajných snů a přitom opakuje: zadarmo, bezpracně, hodně peněz. Bohužel ale skutečný svět nefunguje jako rozprávka o Dařbujánovi a Pandrholovi. Na stromech nerostou jitrnice, ani bankovky. Vtíravá internetová reklama, ve které hovoří údajný Jan Šrámek, respektive Honza Šrámek, je další pastí! Pokud se chytíte, pravděpodobně budete muset zaplatit, aniž byste dostali jakoukoli adekvátní protihodnotu.

Obchodní rejstřík nám prozradí, kdo je Honza Šrámek

Stejnou síť rozhodili manipulátoři už dříve, akorát pojmenovali hlavní postavu Adam Abramovič, respektive Vojtěch Wagner. “Jde o klasické letadlo, neboli pyramidovou hru,” recenzuje Dušan Bíro. “Spíše se jedná o ruletu, kde pouze organizátor má svoje jisté. Dostane 20 % vašich peněz, zbytek sázky s poloviční pravděpodobností propadne,” pokračuje další diskutér. Zůstávají pravidla stejná, i když nyní láká dobré duše jakýsi Honza Šrámek?

“Celý systém se jmenuje binární opce, sázíte tam na kurzy měn. Ale žádný chytrý návod předem nedostanete. Pouze vám zavolá operátor call-centra a vyklopí, kolik musíte zaplatit, abyste vůbec mohli hrát,” pokračuje Zdeněk Starý. Jméno Jan Šrámek každopádně můžeme proklepnout v internetové encyklopedii, v živnostenském a obchodním rejstříku. Vidím tam překladatele, učitele hudby i hlídací službu, ale nikde žádného geniálního finančníka, který rozdává miliony!

7 důvodů, proč není finančník “Jan Šrámek” důvěryhodný

  1. Nevíme, kdo za lákavou reklamou stojí, ani na kterém kontinentě sídlí.
  2. Žádná česká autorita (například Česká národní banka) netestovala důvěryhodnost finanční služby.
  3. Pokud Jan Šrámek vyláká vaše peníze a zmizí, těžko najdete viníka, když neznáte odpovědnou firmu.
  4. Podezřelou službu nedoporučuje žádný seriózní finanční ústav (schválně se zeptejte svojí banky!).
  5. Inzerovaný dobroděj Honza Šrámek pravděpodobně vůbec neexistuje.
  6. Rychle a bezpracně nedostane peníze ani leckteré podvyživené dítě, natož normální dospělý člověk.
  7. Reklama nápadně připomíná podobné kampaně, ve kterých figurovali lékař Romain Lefery, kuřák Ruda nebo dietolog Daniel Novák. Recenze pod odkazovanými články hovoří za vše.

Petr Woff
Novinář (ekonomika, právo).
Podnikatel (média, marketing).
Sociolog (vzděláním).
06. Říj 2016   /   

Tags: Internet, marketing, nebezpečné potraviny a výrobky

KOMENTUJTE! Chcete-li odpověď, lajkněte náš FB.

Buďte první kdo bude komentovat!

Upozornit na
avatar
wpDiscuz
loading
×